Synappx Meeting

Synappx Meeting - パソコン用

バイ Sharp Corporation


  • カテゴリ: Productivity
  • 最終更新日: 2020-04-23
  • 現在のバージョン: 2.0.3
  • ファイルサイズ: 83.88 MB
  • 開発者: Sharp Corporation
  • 互換性: Windows PC 10, 8, 7 + MAC
ダウンロード ⇩

Synappx Meeting プレビュー

ダウンロードとインストール Synappx Meeting あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Synappx Meeting を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Synappx Meeting をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Synappx Meeting - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Synappx Meeting を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Synappx Meeting アプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Synappx Meeting が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは Synappx Meeting アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

約 Synappx Meeting

開発者 説明

With Synappx Meeting, you can focus on the meeting at hand and take your attention away from complex technology, helping you to maximize collaboration and productivity. Synappx Meeting helps you by removing the challenges of having to learn technologies necessary to start meetings. By minimizing the technological challenges, you can focus on increasing productivity and seamless utilization of the meeting room resources. Synappx Meeting can help you start your meetings by automatically connecting and enabling the following features: Start meetings - Your scheduled or ad hoc meeting can start with a simple click of a button.  - When starting an ad hoc meeting, Synappx Meeting will automatically book the selected meeting room in Office 365 / G Suite. Automatic casting - Your PC will automatically connect to the wePresent or the Sharp AQUOS BOARD interactive display system, and will enable the larger display in the meeting room. Auto-start web conferencing  - Your web-based conference will start automatically, so there is no need to look for the meeting invite or login information. Easy access to meeting materials - It is easier than ever to quickly access the contents for your meeting.  You can quickly access documents attached to the meeting invite or contents stored in your cloud storage. You can also set shortcuts for your favorite applications where you store your contents. Track meeting time - Synappx Meeting can help you track the meeting time.  If you require more time, simply add time to extend the meeting. Your calendar will automatically update to reflect the additional time added to your meeting. End meeting and disconnect - When the meeting ends, Synappx Meeting can help automatically disconnect the wireless casting used during the meeting, and allow the next meeting to start on time. - Synappx Meeting can automatically update the calendar and free up the meeting room if the meeting should end early.  This application requires Synappx Meeting service accounts. Please refer to Synappx Meeting support site for details and a list of supported meeting technologies. For more information, go to https://business.sharpusa.com/synappx-support/Synappx-Meeting/What-is-Synappx-Meeting Feature requests, ideas, questions, go to https://business.sharpusa.com/synappx-support/feedback



Free iTunes上で

Android用のダウンロード