Selling Services on Amazon

Selling Services on Amazon - パソコン用

バイ AMZN Mobile LLC

ダウンロード ⇩




ダウンロード

アプリをダウンロード

Selling Services on Amazon プレビュー

Selling Services on Amazon - 窓用  Selling Services on Amazon - 窓用  Selling Services on Amazon - 窓用  Selling Services on Amazon - 窓用  

ダウンロードとインストール Selling Services on Amazon あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Selling Services on Amazon を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Selling Services on Amazon をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Selling Services on Amazon - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Selling Services on Amazon を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Selling Services on Amazonアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Selling Services on Amazon が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

無料 iTunes上で

Android用のダウンロード

約 Selling Services on Amazon

開発者 説明

The Services on Amazon app is for owners and technicians registered on the Amazon Home Services marketplace. To use this app you should be registered as a service provider and will need your SellerCentral login ID and password. With this app, you can confirm appointments, complete jobs, communicate with customers, and much more. Complete a job using this app, and you're using the fastest, and surest way to get paid. Selling Services on Amazon - Allows top pros like you to offer your services on Amazon Home Services to millions of people shopping on Amazon, many of which are right in your neighborhood. With Selling Services on Amazon, we provide actual orders and easy-to-use tools, such as this app, so you can focus on what you do best-delighting customers. Here are the top 3 benefits of being a top-rated provider on Amazon Home Services: -Zero Upfront Cost There’s no charge to sign up and no charge to list your services. And, best of all, you’ll only pay us when you get paid. -No Lead Fees Don’t waste time chasing leads. When you sell your services on Amazon, you’ll get requests directly from customers. -Invite Only Our program is invite-only, so you’ll only compete with top-rated pros instead of every other service professional in town.

アプリ レビュー

  • バイ tnsfynest89
    1

    ???

    I still have yet to get a lead. This has cost me a few bucks too. Very disappointed.


  • バイ Sendmebeats
    1

    Beware

    Customers can scam contractors. You can do the job the and the customer can go back and mess with it trying to do it them selves then mess it up. They will then call Amazon and say I want to submit a claim. Amazon is so big they do not look at the claims they just process them. The app will charge you for a order that Amazon has cancelled. They will say we will give you more for this order then when you put the claim they will say. We don’t see it. I don’t have time to be looking for stuff on the computer all day back tracking looking for emails verifying emails that they have already sent. I don’t get paid for that. I get paid to work. Amazon does not send enough jobs for me to hire someone one.


  • バイ Moe#1968
    1

    I guess I am not the only one!?

    Been approved and all ok. Downloaded the app. Two weeks? Don’t even know if Ad is on and live. No requests. Zero. Are there updates? Knock knock,amazon! Is it the app? Is it me? Is it my phone? Or is it amazon! After reading the comments, will just have to wait and see. Disappointing.


  • バイ Tessaiga
    1

    Abandoned App?

    It seems that Amazon has either abandoned this app or simply doesn’t care to provide useful tools to their service providers. At the time of this writing (Feb 2019) the app hasn’t been updated in 11 months and still doesn’t support modern iPhone sizes from the 2017 iPhone X and onward. Notifications are hit and miss and the app has constant server side 404 errors while messaging and trying to integrate with the web based dashboard.


  • バイ Kungros
    1

    The app work really well on Android device but not iOS devices.

    On iOS device such as iPhone 8 Plus I am using. There a problem on Product info When click “view” it don’t show anything You need to click “done” once or twice to shows the product info.


  • バイ Icor169
    3

    Communicating with customers

    Amazon gives you a number to send a text message to the customer. This number is not verified by Amazon. It is often an old number and a landline that will not receive the text messages that you send to confirm the appointment. Also the contact for Amazon is the customer contact, not the service provider. You always have to wait on hold, give your information and then get transferred and wait on hold again.


  • バイ PRWindowCleaner
    3

    Needs some more work

    I appreciate being able to sell services on Amazon. That program is fine. I just think the Selling Services app needs some attention. I have my alerts enabled for the app, but I never get a notification or app badge when I have a new request for estimate. Fortunately I still get email alerts, but sometimes those get buried with junk and I want to be able to reply to a quote request as fast as I can. Also, I spent quite a bit of time setting up various packages and prices in my online account, but I don't have any access to those packages through the app. This means more time creating a custom bid every time. I'm a little confused in where those packages actually come into play in the customer's experience. I know this is still sort of a new system that Amazon is rolling out so I look forward to seeing the various issues resolved over time.



keyboard_arrow_up