あなたのWindowsコンピュータで CHUCHEL (チュチェル) を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、CHUCHEL (チュチェル) をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:
エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App 。
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol).
Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。
これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は CHUCHEL (チュチェル) を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック CHUCHEL (チュチェル)アプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 CHUCHEL (チュチェル) が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。
CHUCHEL(チュチェル)はコメディータッチのアドベンチャーゲームで、Machinarium(マシナリウム)、Botanicula(ボタニキュラ)そしてSamorost(サモロスト)を手がけたクリエイターが作り上げました。毛玉の主人公、チュチェルや彼のライバルであるケケルの仲間になって、貴重なチェリーを取り戻すクエストに旅立ち、たくさんのパズルやチャレンジに挑みましょう! どんなことが楽しめるかって?とっても陽気で楽しいユーモア、DVAが手がけたワイルドな音楽やサウンド、そして氷の魂をもっていても熱くなってしまうおかしなギャグ。もちろん、チェリーももらえる! 「珠玉のコメディー」Destructoid 「愛情に包み込まれるゲーム」RockPaperShotgun 「どこまでも素晴らしいドタバタ劇」The Verge 受賞歴: Independent Games Festival 2018 - 最優美術賞 Anifilm 2018 - 最優秀子供向けゲーム CEEGA 2018 - 最優秀美術賞 BIG Festival 2018 - 最優秀美術賞 特徴: 何度も大笑いできるコンテンツ。 チュチェルを操作して、ユニークなパズルゲームに挑戦。 数々の楽しい、でも幻想的なアニメーション。 名作ゲームにインスパイアされたステージが登場。 とっても愉快なキャラクターとの出会い。 IGFで受賞経歴のあるバンドDVAの素晴らしいサウンドトラック。 チェリーがとんでもなく好きになります。 とにかく楽しく、大笑いしましょう。
Entertaining!
From frame to frame, it was amusing and at times hilarious. From pure frustration at chasing cherries to the small joys of accomplishing a task. I’d recommend it to anyone looking to spend a little (or a lot) of time turning off the brain and having fun.
good for tweens or younger
not that interesting of a game. Amanita’s other games are mostly amazing in concept, art and game puzzles. This is 'Amanita Light’
ChuChel
Compare it to other games of Amanita which of I have many beautiful memories from them, This game is just waste of time, Nothing is funny, After 30 minutes you are going to hate the sound design and voice of the main charachter. Compare it to Botanicula this is not even a game. So sad becuase Amanita games for me were always symbol of celebrating life.
Zero thinking involved
very straightforward with very simple tasks. Super boring with little interaction between objects and characters. Sounds and picture are pleasing, but everything else is a waste of 9.99.
Creative and Enjoyable
I love the animations by Amanita in all their games. This one, while being more simplistic than their other games, was fun to figure out the challenges on each page. I believe change is good, and this game is a change from the other ones, while still being very similar. It kind of reminded me of Coco Loco for the PSP. I’m not a kid and I did not get bored playing. I buy games to be entertained and challenged, and this one is both.
Amusing But Lightweight
Previous games from Amanita (Botanicula, Machinarium) have been whimsical point-and-click adventures with wonderful artwork and characters, cleverly designed to delight young and old audiences (I played both with my children and we all thoroughly enjoyed them). Chuchel, while still displaying the trademark Amanita design touches, is really just a pastiche puzzler with occasional homages to familiar games of the distant and not-so-sistant past. A few of the puzzles are good, a few not so good. But some of the magic seems to be missing here — the humor and tone of the game is far more in-your-face than the earlier games, more slapstick and more strained. The result is an odd combination of humor that appeals only to younger audiences but game play that probably does not (and vice-versa). Perhaps Amanita are a victim of setting the bar so very high on their prior games, but I just found the characters too loud, the animations too rushed, and the gameplay too linear.