Cube 時間と経費のトラッカー Pro

Cube 時間と経費のトラッカー Pro - パソコン用

バイ bitrzr, LDA

ダウンロード ⇩




ダウンロード

アプリをダウンロード
{{----}}

Cube 時間と経費のトラッカー Pro プレビュー

Cube 時間と経費のトラッカー Pro - 窓用  Cube 時間と経費のトラッカー Pro - 窓用  Cube 時間と経費のトラッカー Pro - 窓用  Cube 時間と経費のトラッカー Pro - 窓用  Cube 時間と経費のトラッカー Pro - 窓用  

ダウンロードとインストール Cube 時間と経費のトラッカー Pro あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Cube 時間と経費のトラッカー Pro を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Cube 時間と経費のトラッカー Pro をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Cube 時間と経費のトラッカー Pro - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Cube 時間と経費のトラッカー Pro を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Cube 時間と経費のトラッカー Proアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Cube 時間と経費のトラッカー Pro が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

¥1,500 iTunes上で

Android用のダウンロード

約 Cube 時間と経費のトラッカー Pro

開発者 説明

フォーブズ誌で「プロフェッショナルに欠かせないiPadアプリケーション」と評されたCubeのProバージョン! 時は金なり―時間と経費のトラックを15秒以下で始められるアプリケーションを開発いたしました。 ▪ 移動時の時間、経費、距離の報告およびトラック ▪ プロジェクトの総収入、粗利益の管理 ▪ 美しいチャートおよびPDFレポートをAirPrintを使用して印刷 ▪ 時間の記入や予定タスクを通知するリマインダー ▪ 究極の安心:クラウド同期を有効にすると、すべてのデータがオンラインで即時に同期 ▪ iPadおよびiPhone共通アプリケーション 本バージョンには以下の機能も含まれています: ▪データをCSVまたはExcelスプレッドシートとしてエクスポート―Numbersのようなアプリケーションで開いたり、電子メールで送信したり、デスクトップに送信したり、Microsoft Excelで開いたりできます ▪ PDFレポート― iPhone またはiPadで PDFレポートを作成、電子メールで共有します ▪ プロジェクト、タスク、クライアントの現在の経費、総費用のクイック表示 ▪ 表現力豊かなチャート―プロジェクト、クライアント、タグ別にグループ化し、日、週、月、四半期ごとの時間、経費、総費用をチャートに表示します ▪すべてのデータはリストのプルダウンで検索可能、タグがデータのナビゲートおよびアイテムの指定を容易に ▪ 時間をトラックするタイマー―Cubeを終了したり別のアプリケーションに切り替えてもタイマーは作動し続けます ▪ 原価率および税率の設定が可能―複数期間の時間当たりの労働費用を設定し、経費の税率を定義します ▪ 重要なイベントを記録し、チームと共有、距離を記録します ▪ スタンド・アローン・モード―インターネット接続は不要です Cloud Sync and CubeAnywhere Subscriptions (Optional) ▪ The Cloud Sync (¥500/month) and CubeAnywhere (¥800/month) subscriptions makes it easy to backup your data wirelessly and safely to the Google Cloud and to synchronize it with multiple devices. ▪ No new passwords, usernames or registration required - Cloud Sync uses your existing Google, Google Apps, Microsoft, Yahoo or AOL account. ▪ The subscriptions auto-renew automatically each month and you can manage them directly from Settings on your device. The subscriptions use your existing iTunes account so you do not have to enter any credit card data. Contact us at support@bitrzr.com, or follow us on Twitter at twitter.com/cubeanywhere. Consult our privacy policy at cubeanywhere.com/privacy and our terms of use at cubeanywhere.com/tos.

アプリ レビュー

  • バイ Vmitrage
    4

    I wish...

    Although the scrolling to each case is nice, when the number of cases goes into the hundreds, I wish I could type in a few letters and get a select few from which to choose. Otherwise I have been using for two years, LOVE the color coded graphics and the clean lines. I also wish I could archive old cases and delete new cases that I have incorrectly input initially. I also wish I could increase the number of lines for descriptions because they cut off when I print to PDF. That being said, it helps my task based billing and forces me to keep descriptions crisp and to the point. I do not think I am using the product to its fullest extent. But the customer support is great. I think it's time to email the folks at Cube Pro again! Thank you! Your company is awesome!


  • バイ Rudd-Pearson
    5

    Love it!

    This app is awesome for businesses!


  • バイ 360walt
    2

    Charging for pictures

    I have been using this app for a while now for time tracking. I have also been using another app for expenses because they offer picture of receipts. Now Cube finally offers pictures of receipts but they are charging, this is outrageous. I cant think of a better way to move people to another option.Updates are usually an improvment this is an upsale.


  • バイ JD-211
    1

    Unreliable

    I had been trying to use this app to keep track of my time and expenses as a consultant and contractor. However, it has lost all of my data twice. I had collected weeks of start and stop times as well as mileage and expenses, only to open the app and find it blank. The first time I thought it a fluke related to the iOS 5 update. The second time it happened and I deleted the app. If you need to rely on this to manage your business and hours I recommend looking elsewhere.


  • バイ fstltna
    5

    Works quite well

    The usage flow is not quite intuitive, but it is powerful if you get used to it. The one thing I would want is a combined expense and time sheet billing, right now it just lists the actual time billed, not the cash earned...


  • バイ Tomdbiggs
    4

    An in-the-trenches time and expense keeper

    I think it really performs well, basic enough to be quick and easy to log time without any confusing UI. I only need an export to a spreadsheet so this app really serves the need. I haven't tried the online service but I'm not sure if it's needed.


  • バイ CWasko
    3

    Good app, reporting is lacking

    Ok, I know, still version 1. But, the largest feature missing, is the ability to create a weekly timesheet that consolidates the Project/Task data into one line for easy transcribing into other systems. The website (which can be synced with the device) has this capability, but I'm not paying 6.99 a month for that pleasure. If you don't need that kind of detail, then this is a good app for you. If you do, you will be frustrated. Outside of that, here is the rest: Calendar: I don't need this. The option to turn it off and get that space back for the list would be great. I have probably about 100 projects I work on through out a month... Graphs: They are nice, but don't really do much for me. I can trend all I want in Excel. They are impressive looking though. I would rather have the weekly timesheet. User Interface: It is a tad slow in responsiveness. Tags: They are cool, as it gives another axis to view your time. However, I'm really not sure how to really use them. Data Entry: I love the free form and not having to enter in ALL the information first.. that can be done after the fact. It would be a nice tweak if the developer put the "new item" field at the top of the list, as it gets tiresome to scroll to the bottom to make a new item.



keyboard_arrow_up