Fractions: The Whole Story

Fractions: The Whole Story - パソコン用

バイ Ventura Educational Systems

ダウンロード ⇩




ダウンロード

アプリをダウンロード
{{----}}

Fractions: The Whole Story プレビュー

Fractions: The Whole Story - 窓用  Fractions: The Whole Story - 窓用  Fractions: The Whole Story - 窓用  Fractions: The Whole Story - 窓用  

ダウンロードとインストール Fractions: The Whole Story あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Fractions: The Whole Story を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Fractions: The Whole Story をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Fractions: The Whole Story - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Fractions: The Whole Story を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Fractions: The Whole Storyアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Fractions: The Whole Story が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

¥100 iTunes上で

Android用のダウンロード

約 Fractions: The Whole Story

開発者 説明

In the era of computers and calculators, why is it important for students to learn fractions? A student must understand fractions in order to learn algebra and geometry. In addition to recognizing the parts of a fraction, young learners need to understand the meaning of each part and its relationship to the whole. Because many young learners have difficulty developing the concept of fractions, using pictures of shapes and groups of objects to represent fractions enables young learners to understand their meaning. Then, students can make the transition from the pictorial representation of fractions to abstract mathematical notation. This understanding allows them to move on to more advanced mathematics. First, it is important for the child to understand that traditional representations of fractions have three parts: the numerator, the fraction bar and the denominator. Proper fractions are used to represent parts of a whole. The denominator tells into how many equal parts the whole is divided. The numerator tells how many of those parts are being considered. The fraction bar is a symbol for division. Usually basic fractions concepts are represented in one of two ways; either by a shape divided into equal parts with some of the parts shaded, or by presenting a group of objects with some of the objects different in some way. Children should recognize both representations for fractions. For example, dividing a circle into four equal parts is one way to show the fraction one-fourth. Another way is to have a group of four objects with one or more of the objects different in some way. Strong multiplication skills are a prerequisite to understanding and using fractions. In order to use Least Common Multiple (LCM) to compare and add fractions students must know the multiples of two numbers. LCM is used for finding equivalent fractions with common denominators. How can you help a young learner understand fractions? Talk about the meaning of fractions by pointing out examples in your environment. How many cars in a row of the parking lot? What fraction are white cars? Point out how fractions are used when following a recipe or measuring wood for a building project. Practice multiplication by counting aloud together by two’s, three’s, and four’s, etc. Compare two sets of multiples (for example, 4,8,12,16, 20, 24... and 5, 10, 15, 20, 25...) and let your child discover the first number that appears in both sets. This number is the LCM. You’ll be amazed at how much a student will learn just by talking about fractions in everyday life. How quickly students learn to work with fractions depends on many factors. But once they have mastered fractions, they will be ready to take on the challenges of higher math, especially algebra and geometry. Fractions: The Whole Story is a fun, convenient way to introduce and reinforce basic fraction concepts. For all the times you and your student have a minute or two, this iPhone application is the perfect opportunity to practice multiplication skills. It will entertain both of you while you’re waiting in line at the grocery store, sitting in the waiting room at the dentist, or traveling by bus or train. The possibilities are endless!


keyboard_arrow_up