あなたのWindowsコンピュータで Cisco Technical Support を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Cisco Technical Support をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:
エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App 。
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol).
Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。
これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Cisco Technical Support を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Cisco Technical Supportアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Cisco Technical Support が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。
Cisco Technical Support simplifies network maintenance and saves you time by providing tools to help troubleshoot issues, research products, update & create Cisco Service Requests, track RMAs, and manage your install base anywhere, anytime! • Maintenance Updates ALERT: Cisco CTS version 5.1.5 is now available. Please upgrade to the new version to update login security features. Basic features available to all users: • Engage with fellow networking professionals, ask and answer questions through the Cisco Support Communities • Access to product-specific support content for over 7,000 Cisco products • Access to over 1,700 troubleshooting and configuration guides authored by Cisco TAC Engineers • PSIRT (Security Advisories), End-of-Life and Field Notice mobile push notifications • Cisco Reseller Locator found in Tools • Bookmark your favourite RSS Feeds, and Video Channels - Available in "My Shortcuts" • Save content with Pocket (Read-It-Later) service. Go to http://www.getpocket.com/ to learn more about setting up an account Advanced features available to Cisco Support Contract Owners: Service Requests & RMAs: • View, Edit and Create Service Request and track RMAs • Access to all case notes, and attachments (txt, pdf, xls, ppt, doc, and image file types) • 30 Day history of Service Request related mobile push notifications found in "My Notifications" • Receive Service Request updates via mobile push notifications • Direct access to your TAC Engineer, On-Site Contact, and Field Engineer via phone or email • Bookmark urgent Service Requests for easy reference from "My Shortcuts" • Single tap to request case updates, case closure, and reopen cases Service Contract & Product Coverage Information: • View contract information and set-expiration reminders prior to their expiration with "My Contracts" • An embedded bar code scanner makes it easy to lookup product coverage details by serial number with "Check Device Coverage" • Ability to validate and update the current installation using your current location • Manage your install base (view EoX, warranty and coverage status) for up to 10,000 devices with "My Devices" • Access to Contract Renewal, Last Day of Support, and End of Life reports in My Devices. Bug Search Tool: • Research Cisco software bugs by product, iOS version, or keywords • Bookmark software bugs for easy access from "My Shortcuts" Tools: • SSH / Telnet Client • IPSec Overhead Calculator • VCS Service Checker Have questions or want to provide feedback? Send us an email at: ctsmobilefeedback@external.cisco.com
Case number search
Can you not search a case by case number? And I know I have open cases with HTTS but somehow they don’t show.
Useless
Refuses all login attempts.
Login continually fails
Constant message indicating the App is undergoing maintenance and will not allow login.
Bug
I like some of the tools In this app but I always get your session have expired message even when I'm in the middle of using the app very annoying.
Good app
I want use it Chinese.can you give me? I'm have CISCO ID but i can't find it now...
Excellent app for keeping on top of issues
App allows you to keep on top of reported issues in customer network and is invaluable in support function - the latest alert capability for sounds and notifications are great!
Cisco tech Support
Love the way this app lets me know when there are support cases opened on key infrastructure. Automatically alerts to security advisories and end of life.