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Cisco Technical Support プレビュー

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ダウンロードとインストール Cisco Technical Support あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Cisco Technical Support を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Cisco Technical Support をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Cisco Technical Support - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Cisco Technical Support を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Cisco Technical Supportアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Cisco Technical Support が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

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約 Cisco Technical Support

開発者 説明

Cisco Technical Support simplifies network maintenance and saves you time by providing tools to help troubleshoot issues, research products, update & create Cisco Service Requests, track RMAs, and manage your install base anywhere, anytime! • Maintenance Updates ALERT: Cisco CTS version 5.1.5 is now available. Please upgrade to the new version to update login security features. Basic features available to all users: • Engage with fellow networking professionals, ask and answer questions through the Cisco Support Communities • Access to product-specific support content for over 7,000 Cisco products • Access to over 1,700 troubleshooting and configuration guides authored by Cisco TAC Engineers • PSIRT (Security Advisories), End-of-Life and Field Notice mobile push notifications • Cisco Reseller Locator found in Tools • Bookmark your favourite RSS Feeds, and Video Channels - Available in "My Shortcuts" • Save content with Pocket (Read-It-Later) service. Go to http://www.getpocket.com/ to learn more about setting up an account Advanced features available to Cisco Support Contract Owners: Service Requests & RMAs: • View, Edit and Create Service Request and track RMAs • Access to all case notes, and attachments (txt, pdf, xls, ppt, doc, and image file types) • 30 Day history of Service Request related mobile push notifications found in "My Notifications" • Receive Service Request updates via mobile push notifications • Direct access to your TAC Engineer, On-Site Contact, and Field Engineer via phone or email • Bookmark urgent Service Requests for easy reference from "My Shortcuts" • Single tap to request case updates, case closure, and reopen cases Service Contract & Product Coverage Information: • View contract information and set-expiration reminders prior to their expiration with "My Contracts" • An embedded bar code scanner makes it easy to lookup product coverage details by serial number with "Check Device Coverage" • Ability to validate and update the current installation using your current location • Manage your install base (view EoX, warranty and coverage status) for up to 10,000 devices with "My Devices" • Access to Contract Renewal, Last Day of Support, and End of Life reports in My Devices. Bug Search Tool: • Research Cisco software bugs by product, iOS version, or keywords • Bookmark software bugs for easy access from "My Shortcuts" Tools: • SSH / Telnet Client • IPSec Overhead Calculator • VCS Service Checker Have questions or want to provide feedback? Send us an email at: ctsmobilefeedback@external.cisco.com

アプリ レビュー

  • バイ utchie
    1

    Case number search

    Can you not search a case by case number? And I know I have open cases with HTTS but somehow they don’t show.


  • バイ nallingt
    1

    Useless

    Refuses all login attempts.


  • バイ mdbraker
    1

    Login continually fails

    Constant message indicating the App is undergoing maintenance and will not allow login.


  • バイ Farmer Kev1
    3

    Bug

    I like some of the tools In this app but I always get your session have expired message even when I'm in the middle of using the app very annoying.


  • バイ Svip87
    5

    Good app

    I want use it Chinese.can you give me? I'm have CISCO ID but i can't find it now...


  • バイ Directv Subscriber
    5

    Excellent app for keeping on top of issues

    App allows you to keep on top of reported issues in customer network and is invaluable in support function - the latest alert capability for sounds and notifications are great!


  • バイ JickB
    5

    Cisco tech Support

    Love the way this app lets me know when there are support cases opened on key infrastructure. Automatically alerts to security advisories and end of life.



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