UNIVERGE 3C Mobile Client

UNIVERGE 3C Mobile Client - パソコン用

バイ NEC Corporation

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UNIVERGE 3C Mobile Client プレビュー

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ダウンロードとインストール UNIVERGE 3C Mobile Client あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで UNIVERGE 3C Mobile Client を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、UNIVERGE 3C Mobile Client をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 UNIVERGE 3C Mobile Client - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は UNIVERGE 3C Mobile Client を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック UNIVERGE 3C Mobile Clientアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 UNIVERGE 3C Mobile Client が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

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約 UNIVERGE 3C Mobile Client

開発者 説明

"The UNIVERGE 3C Mobile Client is a Unified Communications application that works along with your workplace’s UNIVERGE 3C Unified Communications system that provides Voice over IP (VoIP) PBX, Soft Phone and Unified Communications services for the enterprise. The UNIVERGE 3C Mobile Client helps you manage, in real time, multi-media communications including VoIP, instant messaging, presence, conferencing and more. A Soft Media Phone allows you to communicate over VoIP in the WiFi or cellular data network, if enabled by your system administrator. The UNIVERGE 3C Mobile Client provides control over communications to and from any VoIP phone on your system that is assigned to you, including a desk phone in your office, a soft phone running on your PC or any smartphone or tablet device, a shared phone you are temporarily logged in to, etc. With the UNIVERGE 3C Mobile Client you can place outbound calls from any VoIP device assigned to you, with the ability to screen calls, answer calls, send calls directly to voice mail, or redirect inbound calls to any of your devices, including your tablet or smartphone. The UNIVERGE 3C Mobile Client provides a real time notification and you can take immediate action on the call. On a connected call, you can: - Move the call without interruption from one assigned VoIP device to another - Hold/un-hold calls on any connected device - Transfer the call to another person - Record calls (if enabled by your system administrator) - Place a call in a three party conference call In addition to allowing VoIP call controls , the UNIVERGE 3C Mobile Client offers additional Unified Communications features: - Contact Search for other users within their personal contacts, corporate directory, and other connected systems - Real-time presence for you and for other users - Information about the contacts such as full name, title, department, office location, etc. - Call and IM history The UNIVERGE 3C Mobile Client enhances business communications, and takes efficiency and productivity to the next level. With the UNIVERGE 3C Mobile Client and UNIVERGE 3C system, you can control your multi-media communications from anywhere, at any time and on any device. UNIVERGE 3C Mobile Client Requirements: The UNIVERGE 3C Mobile Client application requires the UNIVERGE 3C Unified Communications Manager version 9.3 for full functionality. However, the UNIVERGE 3C Mobile Client is compatible with all versions later than UNIVERGE 3C Unified Communications Manager 9.2.1+ with limited functionality. Please contact your local NEC representative for more details. The UNIVERGE 3C Mobile Client is compatible with all mobile devices (iPhone 5S+, iPad 2+, iPad Air, iPad mini, iPad Mini with RetinaDisplay) with iOS 10.0 and higher."

アプリ レビュー

  • バイ used to like it. no more
    1

    Now broken

    The latest update is not stable. It connects then drops calls after about 4 or 5 minutes. How do I get the previous version? Still no update. Do they even care about the users?


  • バイ hodgenpodg
    1

    Broken

    This app has now been broken for a couple of weeks. When will NEC fix it? Very disappointing for an enterprise class system.


  • バイ buddyandy88
    1

    Update ruined app

    Since the most recent update at the end of 3/2019 the App doesn’t stay connected any longer for more than 5 minutes making it useless.


  • バイ cee-jay
    5

    Very useful

    Recent improvements have been solid. Keep up the good work!


  • バイ toddlandry
    5

    Great business tool!

    My ability to see my conference bridges, who is on the call, and connecting with it in one click makes this so powerful! The way it syncs up with my UC Client on my desktop makes it even more powerful - I no long have to manage separate lists and separate logins… it's always in sync!


  • バイ Power Road User
    5

    A Lifesaver!

    Mobile app is easy to use and easier to install. Love the way it syncs with my contact list on desk phone. It's like having my office phone on the road. Integration with conference bridge is fantastic to join meetings when running late or on the go.



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