バイ zhang chao
あなたのWindowsコンピュータで Songs deDuper Pro を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Songs deDuper Pro をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:
エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App 。
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol).
Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。
これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Songs deDuper Pro を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Songs deDuper Proアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Songs deDuper Pro が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。
Songs deDuper Pro helps quickly and efficiently eliminate similar or duplicate songs in your iTunes. There are only 3 simple steps to remove the duplicate songs, and It is totally compatible with iTunes 11; Only 3 Simple steps to Remove the Duplicate tracks in your iTunes: 1. Scan duplicate songs - gather the duplicate tracks into Groups based on your choice of criteria; 2. Filter - automatically designate the single "Keeper" tracks in each duplicate Group using a variety of versatile filtering options; 3. Purge - purge duplicate tracks from iTunes and move the files to the trash; IF YOU CAN'T GET DUPLICATES, PLEASE TRY TO CHANGE THE CRITERIA AND THE LIBRARY, AND SCAN AGAIN Additional features: # "Fuzzy" time matching # Tracks search support # Simple user interface # Play or stop music # case-sensitivity setting for scanning duplicate tracks # Tracks sort (artist, album, name, play time, etc) # Locate tracks in the finder and in the iTunes # Sort tracks and view track info # Visual progress feedback during operations # keyboard shortcuts supported. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ If you have any problem you can contact me by 3 methods as follow: Email:support@hummersoftware.com; hummersoftware@gmail.com web: http://www.hummersoftware.com/index.php/contacts-me/ I will contact you as soon as possible. Thank you! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Doesn’t seem to work
Can’t seem to figure out how it works. Appears set to delete files with same name but from different artists. Tidy command hangs forever, so I don’t know if it works. I gave up.
Jason is right- app does nothing
Wish I had read his review before blowing $4. The app hangs up and does zero. Save your money!
Useless App. Fake Reviews
This app is nonfunctional. It launches, and gets stuck at “Scanning”. It only took a few minutes of research for me to determine that all of the 5-star reviews of this App are fake. Without exception, the reviewers who have given this app 5-star reviews have given dozens of other apps 5-star reviews exclusively. They are paid reviewers and if I can figure this out in a few minutes, it’s ridiculous that Apple can’t figure it out. Do not waste your money on this app.
nice app
Applications nice. I often use it in your spare time. I will share them with your friends and family about this application. Thanks for Developers
Help me a lot
I am really a huge itunes fan and I store all my musics in iTunes so this app really help me out because I really annoying when I saw so my itunes library so chaos. Thanks and recommend to you all.
Great
This is a great app for me and everyone to use, I very like using this app because it simple and very easy to use, I often use this app to remove the duplicate songs, this app working very fast, I love it.
Bad!
I install the "app" on my Macbook and does not work.I sent one Email to the Técnical Suport and I am waiting the Solution of the problem...