GoToAssist - Service Desk

GoToAssist - Service Desk - パソコン用

バイ LogMeIn, Inc.

ダウンロード ⇩




ダウンロード

アプリをダウンロード
{{----}}

GoToAssist - Service Desk プレビュー

GoToAssist - Service Desk - 窓用  GoToAssist - Service Desk - 窓用  GoToAssist - Service Desk - 窓用  GoToAssist - Service Desk - 窓用  GoToAssist - Service Desk - 窓用  

ダウンロードとインストール GoToAssist - Service Desk あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで GoToAssist - Service Desk を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、GoToAssist - Service Desk をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 GoToAssist - Service Desk - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は GoToAssist - Service Desk を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック GoToAssist - Service Deskアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 GoToAssist - Service Desk が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

無料 iTunes上で

Android用のダウンロード

約 GoToAssist - Service Desk

開発者 説明

GoToAssist Service Desk gives you the freedom to quickly and easily access your incidents to support your customers anywhere and anytime! Key Features: Filter incidents by service and dashboard queue. View key incident information such as symptom / resolution, discussion, priority, assignee, custom fields and customer contact information. Quickly and easily update incident information by quickly doing things such as adding discussion comments, changing editable attributes on an incident and more Create new incidents quickly and easily by providing basic information Get Started Quickly: * Download and install the GoToAssist Service Desk app to your iPhone (iOS 8+). * Log in using your GoToAssist Service Desk account * View, update, create incidents

アプリ レビュー

  • バイ %Ph4n70m%
    1

    Password limitations

    App won't accept 21 character password. However, it does on other platforms! Really need this fixed asap!!!


  • バイ /.genesisxx
    1

    Do not install

    Don’t waste your time with this for G2A. It is so poorly optimized, lacks features, and is a waste of space. Useless. Hey LogMeIn can’t code a half decent app? Been over a year since last attempt to make this garbage function properly. Pretty sad your company would release this trash and abandon your customers. Truly awful.


  • バイ shelbytt
    1

    Great App but....

    Please add a remember me feature so we don’t have to re-login every 5 minutes, very frustrating. I’d give 5 stars when that’s fixed.


  • バイ Jwhisler
    3

    Touch ID

    As someone posted a year ago, needs Touch ID to access the app. Somewhat limited in availability since several of our techs have android phones and this app isn’t available on their platform. Besides that, it’s a decent, fairly functional application. Easy to work with however it’d be nice if you could change defaults. As an administrator, I would like a default to see “all tickets” by default. As it is, I only see mine until I go and change the setting every time I log in.


  • バイ OhMow
    2

    No option to save password

    Throughout the day I have to re-enter my credentials. Once I saw I had to do it more than once, I moved to the desktop version of the page. Fix this.


  • バイ SkysTheLimit5154
    3

    Like the snap shots

    Would be a lot easier for on the go support if it could either remember the user credentials or for Touch ID to be available. Is this something planned for future release?



keyboard_arrow_up