Connexx Smart Connect

Connexx Smart Connect - パソコン用

バイ Sivantos Pte. Ltd.

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Connexx Smart Connect プレビュー

Connexx Smart Connect - 窓用  Connexx Smart Connect - 窓用  Connexx Smart Connect - 窓用  

ダウンロードとインストール Connexx Smart Connect あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Connexx Smart Connect を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Connexx Smart Connect をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Connexx Smart Connect - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Connexx Smart Connect を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Connexx Smart Connectアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Connexx Smart Connect が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

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約 Connexx Smart Connect

開発者 説明

Connexx Smart Connectの機能を余すところなくご体験ください!Smart Connectアプリを使えば、これまではできなかった補聴器のハイレベルな操作やオーディオ、テレビ、携帯通話を楽しむことができます。Smart Connect自体もこれまでにない小ささと目立たなさで、スマホと一緒に身に着けるのにぴったりです。 アプリ機能: • 補聴器指向性のマニュアル調節 (PL 80 & 60, TL 16 & 12) • オーディオソースに素早く簡単に接続できます。 • 補聴器およびSmart Connectの電池残量を分かりやすく表示します。 • Smart Connectに触れることなくプログラムを変えられます。 • 目立たない操作で簡単にボリュームを変えられます。 • 高音調整で音質を変えられます。 • 耳鳴り治療プログラムのボリュームを簡単に変えられます。 本アプリの利用: Smart Connectアプリはシーメンス補聴器ユーザーが一定の範囲で補聴器の調節をするためのものです。アプリの機能をフルに活かすためには、補聴器販売店での補聴器へのフィッティングが必要です。 利用できるスマホ: Smart Connectイージーテックアプリ はiPhone 4s/5/5c/5s/SE/6/6 Plus/6s/6s Plus/iPod touch(v5)/iPad(iOS 8.1以上) 利用できる補聴器: Smart ConnectアプリはRexton 6c & 4c [80 / 60 / 40 / 30] & Audio Service G4 & G3 [16 / 12 / 8 / 6] 補聴器のみに対応します。 Smart ConnectおよびSmart Connectアプリ: Smart Connectアプリを使えば、オーディオストリーミングを含めたSmart Connectの操作をすべて利用できます。Smart Connectが無い(携帯するのを忘れた)場合であっても、タッチコントロールアプリ相当の基本的な操作を行えます。 機能: Smart ConnectアプリはSmart Remote モードで動作する時、非常に高い周波数のコントロール信号音を出します。 コントロール信号: イージーテックアプリが有するSmart Remote (アプリ)モードを使用すると、ほとんど聞き取れないような高い周波数の操作信号をスマホから発して補聴器をコントロールします。スマホは「音が出る状態」にしておきます。 1. スマホのスピーカーはミュート(消音)にせず、音が出る状態にしておきます。 2. ヘッドホン、イヤホンはスマホから外しておきます。 このアプリを使用する前に、補聴器のマニュアルをよくお読みくださいますようお願いします。 Bluetooth]マーク・ロゴは[Bluetooth] SIG, Inc.,に帰属します。Sivantos GmbHによる使用はライセンス契約によるものです。他の商標や名称は各所有者のものです。

アプリ レビュー

  • バイ ncdeaf
    1

    No one cares!

    For over three years people have been complaining about this app. No one seems to listen or care. I expect better from Costco.


  • バイ KDRUSS9
    2

    Great concept-poorly designed

    Works well when it works. Too many bugs with beeps and quirks all day long. Too easily disconnected from phone/aids. Drives me crazy.


  • バイ beasman48
    2

    iPhone compatibility

    Looks like it hasn’t been upgraded in a long time. Doesn’t work well with my iPhone 7+. Worked much better with my 6+.


  • バイ N81385
    1

    Doesn’t work

    Keeps locking up and force quitting when I touch the settings.


  • バイ gully345
    2

    Stop the beep

    Will drop connection all the time and the only way to connect is in Bluetooth app on phone. Also annoying beep drive me nuts every time my m phone does something For god sakes allow us to turn off the beep Not sure why it dies it so often why at all. Should only beep when a push a button on the neck piece


  • バイ HBRidet
    1

    App, or Smart Connect Device??

    There literally hasn’t been one day during the three years I have had the “Smart Connect” that I haven’t had at least one issue, usually several issues. I don’t know if the App is responsible, or if the problems are with the Smart Connect device itself, but there are numerous and regular problems. 1) sometimes it locks into “Streaming Audio” mode, sucking the life out of the device battery and phone battery; 2) many times each day the device and the phone become disconnected, sometimes reconnecting spontaneously, other times requiring manual reconnection; 3) sometimes it will disconnect from one hearing instrument, even though that instrument is working just fine. This combination of App and device are not at all ready for prime time.


  • バイ G8TKeaper
    1

    G8TKeaper

    2019-09-07 If I Could Rate this App a “0” I would BUT Apple Will Not you to Rate an App They Put Up as A “ZERO” . . . This 1 deserves it !!! No Communication, No Replys, No NOTHING from the Developer. . . . 2019-03-12 - How Do You Like That, "THEY" will Not let me sen ZERO Stars . . . .NO, On Second Thought, This Company Does Not Even Deserve 1 ( one ) ⭐️ ( It is called a Star ), . . .are Lucky ( NOT ) I gave it ZERO (0) ⭐️ ( star ) . . . . The Only thing the have to do now is M A K E I T W O R K, other than that, This App is a Complete Z E R O, on a Good Day ❗️❗️❗️ IF it starts to work, then that is good. . . keeping it working is problematical on a GOOD day! One has to continually, ‘check back in,’ to the application to see if it is still working, if it is Great, chances are IT ISN’T. Since this is the ‘only’ app that connects to my hearing aides, I find that to be a BIG Problem! 2018-10-04 YOU STILL HAVE NOT FIXED THIS PROGRAM This application is critically necessary for those of us who use the linked hearing aides along with the TV transmitter! THIS application is a Disaster on a Good Day! Volume control is NON-Existant! REDESIGN the Whole Thing . . . THEN and ONLY put it back on the market . . . UDATE: 2017-05-24 Still NO Change in product capability on my end, and . . . I have NEVER been more disappointed in a product in my life . . . sent emails to Co. . . . and '...they will get back to me...' 2017-08-14 STILL NO CHANGE ❗️ Product still Not workin correctly . . . 2018-08-26 . . . This Product is Still a ‘thought process’ jokingly believing it is a ‘viable’, ‘functioning’, ‘commerical’ “product” . . . again, just a ‘dream state’. . .



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