Nano Enterprise Management

Nano Enterprise Management - パソコン用

バイ Erziman Asaliyev

ダウンロード ⇩




ダウンロード

アプリをダウンロード
{{----}}

Nano Enterprise Management プレビュー

Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  Nano Enterprise Management - 窓用  

ダウンロードとインストール Nano Enterprise Management あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで Nano Enterprise Management を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、Nano Enterprise Management をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 Nano Enterprise Management - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は Nano Enterprise Management を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック Nano Enterprise Managementアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Nano Enterprise Management が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

¥700 iTunes上で

Android用のダウンロード

約 Nano Enterprise Management

開発者 説明

Nano Enterprise Management is a simple, yet powerful application for small and medium-sized businesses that helps you efficiently oversee purchases, sales, production, warehouses, and finances right from your iPhone, iPad, or iPod touch – and all without internet access or any special skills. There is also a desktop version of the app that is fully compatible with the mobile version. In multi-user mode, you can locate the database on the Web hosting and connect to it all your users. To differentiate the users’ permissions in the application, the Role-Based Access Control (RBAC) is implemented. The application's primary purpose is to efficiently manage purchases and product sales for small companies. Nano Enterprise Management is also an excellent fit for any firm that provides services (auto mechanics, hair salons, etc.) or does basic production (assembling computers, crafting furniture, etc.). Thanks to its precise modular structure, all changes in one module are instantly reflected in the others. You can also take advantage of the easy-to-use configuration tool to flexibly adjust settings for various attributes (for example, new products arriving to a warehouse will instantly become available to be ordered while factoring in characteristics such as color, size, material, etc.). The special service planner allows you to flexibly manage resources, personnel, and workstations on the basis of actual load. For example, you could distribute incoming orders to various technicians based on their work schedules, rates, and specializations. All information is visible in real time, so at any time you can check how many orders are currently being processed, how many payments have come in from customers, how much stock is remaining in the warehouse, and how much cash the company has on hand. Deposits and withdrawals have been simplified to the highest degree possible, so even an inexperienced user can easily make sense of them. Another major advantage is the attractive, elegant reports with flexible filters that allow you to instantly create excerpts based on the exact time period and data you need at a given moment. The most important information is collected in the "Marginal Revenue" report, where you can view your total profits for a selected time interval broken up by region, customer, store, or other factors. And, finally, Nano Enterprise Management stores all data locally (no internet access required), supports data transfer between tablets, and can create backup copies and manage them via email, iCloud, or Dropbox. If you frequently work on a computer or laptop, just install the desktop version of the application (for MacOS), which has the same features as the mobile version. Moreover, the application is provided along with a tutorial database for your convenience. As soon as you learn your way around the application you can feel free to delete the test data and upload your own. Questions? Please email us for help or to give suggestions. We love to hear how businesses are using our app! E-mail: erziman@gmail.com

アプリ レビュー

  • バイ Artem Naumov
    5

    Good app ( хорошее приложение)

    Отличное приложение для малого бизнеса. Помогает систематизировать работу, посредством создания структуры из наименований. Отчёты по продажам, дебиторка по клиентам!! Рекомендую :)


  • バイ Sassyteg
    2

    Needs improvement, but has potential

    Printing and displaying Sales and Purchase Orders need improvement. After 36 lines or so, the items start to print horizontally instead of vertically. It seems that it prints out only what can fit on the screen while viewing the orders in display mode. Also, it would be nice if there was a special line for shipping fees in the purchase orders like their is for "VAT 20%" and "VAT 7%". I wish I could customize the VATs that appear on the orders too.



keyboard_arrow_up