IT helpdesk | ServiceDesk Plus

IT helpdesk | ServiceDesk Plus - パソコン用

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IT helpdesk | ServiceDesk Plus プレビュー

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ダウンロードとインストール IT helpdesk | ServiceDesk Plus あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで IT helpdesk | ServiceDesk Plus を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、IT helpdesk | ServiceDesk Plus をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 IT helpdesk | ServiceDesk Plus - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は IT helpdesk | ServiceDesk Plus を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック IT helpdesk | ServiceDesk Plusアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 IT helpdesk | ServiceDesk Plus が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

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Android用のダウンロード

約 IT helpdesk | ServiceDesk Plus

開発者 説明

The IT help desk software trusted by 100,000+ service desks world wide The right help desk app for you - The ticketing functionality of the ServiceDesk Plus mobile app is Pink verified. So you can access best in class features to manage your IT help desk. - This is the only Voice based app in the IT help desk industry Manage your IT help desk tickets on the go - Create, manage, and close help desk tickets - Add subject, description, attachments, resolutions, tasks, worklogs, and notes - Take a picture from your phone and automatically add as attachments to the tickets - View all the details of your ticket including conversations in a single pane - Edit, pick up, assign, close, delete, and reply to tickets - Get important ticket updates as push notifications Get custom views of your tickets - Choose from a wide variety of default views like All tickets, Open tickets, Assigned to me, etc. - Create custom views for faster access to tickets that matter - See response and resolution SLA status flags in the request list view screen Help end users contact the help desk anytime from anywhere - Enable end users to raise tickets from the mobile app in minutes - Get end user contact information from within the help desk ticket Streamline help desk tasks - Add tasks to be associated with help desk tickets - View, edit, and delete tasks as needed - Assign tasks to technicians for clear ownership - Mark scheduled and actual start and end times to keep track of schedule compliance What Customers Say ManageEngine ServiceDesk Plus is really easy to use and our goal for getting people to use the system has become more attainable. - Chris Joyner, User Support Manager, UNC Asheville ServiceDesk Plus is an excellent product. We simply love the dashboard as it allows us to keep a watch on the tickets and quickly provides useful information. - Darren Hammond, ICT Manager, Lesedi Nuclear Services To try the demo of the mobile app , install it on your phone and use the following credentials to login. Username: demo Password : demo Note: This is not a standalone application. To log in, you must have downloaded and installed ServiceDesk Plus app or have an account with ServiceDesk Plus.

アプリ レビュー

  • バイ _kish
    2

    Broken

    After a recent update, I’m unable to pick a group to assign tickets to. I have to assign it directly to a technician. I tried reaching support, but haven’t received a response.


  • バイ cfickett
    1

    iOS app not updated

    The iOS app has not been updated to support iOS 13 or the new screen formats in the iPhone 11 family. Currently button on lower part of screen are barely visible and difficult to select.


  • バイ tratz1
    2

    Unusable on iPhone 11

    The app worked fine on my iPhone 8 when upgrading to iPhone 11 and the bigger screen the button of the app becomes totally garnered and unusable. Will this be corrected or should I look into a different Helpdesk application?


  • バイ Roshamo
    3

    Can you edit assets?

    I would like to utilize the barcode feature but it looks like I can't modify assets from the app? Is this intentional?


  • バイ GreggOpines
    1

    Absolute garbage

    UI is horrible on the iPad version. How was this deemed acceptable for publishing?


  • バイ api888
    5

    Needs to be updated- unusable in current state

    Display is not optimized for iPhone XS Max. I can view tickets but unable to assign or make any changes. **UPDATE** - They fixed it. Works great now!


  • バイ Sahadeva Reddy B
    3

    Not be able to access Purchase and Contract portals

    Not be able to access Purchase and Contract portals



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