SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus

SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus - パソコン用

バイ Zoho Corporation

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SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus プレビュー

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ダウンロードとインストール SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus あなたのWindows PCで

あなたのWindowsコンピュータで SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus を使用するのは実際にはとても簡単ですが、このプロセスを初めてお使いの場合は、以下の手順に注意する必要があります。 これは、お使いのコンピュータ用のDesktop Appエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があるためです。 以下の4つの簡単な手順で、SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus をコンピュータにダウンロードしてインストールすることができます:


1: Windows用Androidソフトウェアエミュレータをダウンロード

エミュレータの重要性は、あなたのコンピュータにアンドロイド環境をエミュレートまたはイミテーションすることで、アンドロイドを実行する電話を購入することなくPCの快適さからアンドロイドアプリを簡単にインストールして実行できることです。 誰があなたは両方の世界を楽しむことができないと言いますか? まず、スペースの上にある犬の上に作られたエミュレータアプリをダウンロードすることができます。
A. Nox App または
B. Bluestacks App
個人的には、Bluestacksは非常に普及しているので、 "B"オプションをお勧めします。あなたがそれを使ってどんなトレブルに走っても、GoogleやBingで良い解決策を見つけることができます(lol). 


2: Windows PCにソフトウェアエミュレータをインストールする

Bluestacks.exeまたはNox.exeを正常にダウンロードした場合は、コンピュータの「ダウンロード」フォルダまたはダウンロードしたファイルを通常の場所に保存してください。
見つけたらクリックしてアプリケーションをインストールします。 それはあなたのPCでインストールプロセスを開始する必要があります。
[次へ]をクリックして、EULAライセンス契約に同意します。
アプリケーションをインストールするには画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、ソフトウェアは正常にインストールされます。


3:使用方法 SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus - Windows PCの場合 - Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを見つけてください。 今度は SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus を検索バーに表示し、[検索]を押します。 あなたは簡単にアプリを表示します。 クリック SaaS helpdesk|ServiceDesk Plusアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus が開き、エミュレータソフトウェアにそのアプリケーションが表示されます。 インストールボタンを押すと、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
次に、「すべてのアプリ」アイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコンをクリックします。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。



それはあまりにも困難ではないことを望む? それ以上のお問い合わせがある場合は、このページの下部にある[連絡先]リンクから私に連絡してください。 良い一日を!

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約 SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus

開発者 説明

ServiceDesk Plus Cloud for iOS enables you to access your IT service desk and perform a host of activities from your mobile phone. Now you can provide uninterrupted IT support to end-users anytime and anywhere using your mobile devices, just as you would in ServiceDesk Plus on the web. The mobile app is designed to allow technicians to provide resolutions to end-users by getting the full picture of the issue at hand, collaborating with other technicians, providing required approvals, obtaining solutions directly from the knowledge base, and conversing with end-users on the mobile app itself. The app even facilitates scanning and managing multiple assets simultaneously. Among other capabilities, it is also a great place to keep track of all announcements. Here are some of the app’s other features: ● Create, pick up, assign, merge, resolve, and close IT tickets and notify users. ● Track time spent by adding worklogs. ● Add and reply to requests with attachments. ● Utilize day and night mode support. ● Customize the ticket details view with the desired fields. ● Optimize IT service desk KPIs using closure codes and status change comments. ● Monitor IT technician's productivity with the worklog timer under request details. ● Create knowledge base articles with rich-text formatting. ● Leverage multiple login methods, including SAML authentication. ● Execute field and form rules when adding or editing a request. ● Auto-populate the ticket description when users reply to technicians from the app.

アプリ レビュー

  • バイ jhfc chi u
    1

    Great app but..

    First off I will say this app is very useful and straightforward. The only issue is I have to reinstall it everyday. It like every time I don’t use it for awhile, like when I’m off work, the next morning when I try to use it the app crash and will not open until I delete it and reinstall it. If they get this problem fixed I would rate it 5 star but for now it’s gets 1 star.


  • バイ Obby888
    1

    Great Potential

    When i say great potential, i literally just mean that it would be great if it worked. I haven’t been able to sign in to the app in months!


  • バイ SPaav
    1

    Can’t even get past the select instance screen. Terrible app.

    Regretting our decision to move to this platform.


  • バイ MattOBMeraki
    3

    It’s okay...

    I work a non-profit health center so we use the free cloud version. It definitely get the job done but the app is a different story. We stopped getting notifications via the app back in December. My team and I have reinstalled many times and verified that push-notifications are enabled in the web console. Secondly, while in the app looking for someone’s reply to a ticket, the app seems to rearrange the conversation thus making it a puzzle to decipher the thread. We are moving to the on-prem solution and hope for better luck there!


  • バイ workingjab85
    1

    App Crashes to much

    This app is very unproductive!! I try to add notes it crashes. If I try to look at a request it crashes. Not stable AT ALL!


  • バイ nasboy87
    3

    Does not load

    It worked great but will not load the last few days


  • バイ Gjpfvblh
    1

    Crashing

    app constantly crashes and when it works, it lags then crashes. Kindly assess this issue.



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